passion

Thursday, August 27, 2009

Mastribute to brother, bhai se chudwaya, bhai k saath maza, Meri phuddi, bhai ne mujhe choda, Sharda ki kahani





Miley Cyrus Gon Indian (Miley Cyrus India)Image by .1. The True Love via Flickr

Hi Friends ..Main Sharda phir se nai kahani ke saath haazir hun. Aaj main aapko kuchh din pehle ki story batane ja rahi hun. Main aur meri sasural wale hum meri dewrani se bahut dukhi hain. Usne mere dewar ko humse bilkul alag kar diya hai. Main to uske liye waise hi bahut tadpati hun, kyun ke us jaisa mard maine aaj tak nahi bhoga. Hum sab ek tantrik ke paas gaye taake wo daayan mere dewar ka peechha chhor de. Par pata nahi sali kitni pakki hai, itna kuchh hone par bhi hat ti nahi. Main apne dewar ke saath pyaar karne ko mari ja rahi hun.Khair asli baat par aate hain. Hum sab tantrik ke paas pahunche, meri saas ne ro ro kar sara haal tantrik se kaha. Wo baat nahi kar pa rahi thi, isliye tantrik mujhse bola ke main us se baat karun. Meri baaton se tantrik ko andaaza ho gaya ke main kyun apne dewar ko wapis apne paas bulane ke liye tadap rahi hun. Wo bhi poora chalu tha. Usne meri saas ko waiting room mein bithaya aur mujhe agle din akele aaneko bola aur kaha kisi ko pata na chale tumhare ghar mein. Main kuchh to samajh gayee ke ye sala tharki hai. Main agle din kuchh alag dhang se tyaar hui aur uske paas tribune chowk gayee. Uske paas 2-3 log baithe the isliye usne mujhe waiting room mein bitha diya. Jab un logon ko free kiya to usne apne assistant ko kaha ke ab koi bhi aaye to kehna baba ji ek khaas puja mein vyast hain isliye wo aaj shaam se pehle nahi milenge.Phir usne mujhe andar bulaya aur sare ghar ki situation poochhi. Waise to hamare ghar ka bahut bada business hai, par meri sasural mein koi nahi chahta ke mera dewar jo bhi kamaye wo apni biwi ko de. Main apni saas ki laadli hun, kyun ke dahej se bhar kar aayee thi, so wo bhi yahi chahti hain dewar ki saari kamai mujhe hi mile. Ye baat maine saaf-saaf tantrik se kahi. Us par usne poochha, sirf paisa hi ya kuchh aur bhi chahti hai apne dewar se...dekh sach batana main sara bhoot-bhavishye janta hun. Main phir bhi anjaan ban kar poochha...aur kya baba. To usne kaha tu chahti hai apne dewar ko. "Haan baba main usse bahut chahti hun". To baba ne kaha main 60 din ke andar usse tere kadmon mein la kar patak dunga...par uske liye jo kahunga karna parega. Main maan gayi. To baba ne kaha ke apni bra-panty utaar kar mujhe deni hogi. Main poochha wo kyun ? To usne kaha ke is se main tumare dewar kop tumari taraf attract karunga. Maine kaha theek hai main kal la dungi. To baba ne kaha, "Nahi abhi yahin deni hogi, saamne wale room mein jaakar utaaro" aur saath mein mujhe mantar padh kar ek oil de diya aur bola isko apni body pe laga lo. Main us room mein gayee, wahan par sirf curtain tha. Jab main apne under garments utaar rahi thi to baba andar aa gaya. Meri peeth thi, lekin mujhe pata chal gaya ke wo mere peechhe khada hai. Maine apne aap ko chhupane ki bahut koshish ki, lekin baba ne meri nangi peeth par haath rakh diya. Is se pehle ke main kuchh bol pati baba ne meri salwar ka naada kheench diya aur main to jaise bilkul hi sunn ho gayee thi. Kyun ke mard ke haath ne jaan nikaal di thi. Uske baad usne meri panty bhi kheench ke utaar di. Ab main bilkul nangi ho gayee thi. Aur baba ne bhi apni dhoti utaar fenki. Kyun ke pehle hi main apne dewar ke pyaar ke liye taras rahi thi, to main baba ko kuchh bhi mana nahi kar paayee. Uske baad baba ne mujhe wahan pade ek single bed pe lita diya. Aur mujh se paglon ki tarha pyaar karne laga. Phir baba ne apna penis mere haath mein pakda diya aur maine usse zor se pakad liya. Phir baba ne apna penis mere muh pe ragda. Mujhe bahut achha lag raha tha aur maine usse pakad ke muh mein daal liya aur choosne lagi, thodi der baad baba ne meri dono taange khol kar mujhe buri tarah se choda aur meri jaan nikal di. Aur mujhe bahut maza aaya. Phir maine baba se peene ke pani manga, to baba ne apne assistant ko pani lane ke liye bola. Woh pani lekar aakar bahar khada ho gaya. To baba ne, usko bhi andar bula liya. Main bahut darr gayee aur wahan padi chaadar Upar le li. Baba ne meri chaadar utari aur apna saath dene ko kaha. Phir wo bhi nanga ho gaya. Pehle to maine mana kiya, lekin uska bhi penis dekh kar phir se meri maze ki bhookh jaag uthi. Phir wo dono, mujhe pyaar karne lage aur thodi der baad baba ke assistant ne apne penis meri choot mein daal diya aur maine baba ka penis khud hi pakad kar muh mein daal liya. Itna maza, mujhe zindgi mein pehli baar aa raha tha. Thodi der baad baba ka penis maine andar le liya aur assistant ka muh mein. Assistant pehle hi, discharge hone wala tha aur wo thodi der baad mere muh mein hi ho gaya. Phir main uska penis chaatne lagi. Usne phir apne penis mere muh mein daal diya aur phir baba bhi mere muh mein discharge karne ke liye apna penis mere muh mein daalne laga. Maine usse bhi bahut choosa. Phir maine dono ka penis 1 saath muh mein daal kar choosa. Phir dono ke discharge hone ke baad hum thodi der baithe rahe. Phir unhone mujhe ulte lita diya aur bari bari dono ne meri ass chodi. Us din shaam 4 baje tak hum ne 8-9 baar sex kiya, mera aage peechhe se bahut bura haal tha, lagta nahi tha ke main drive karke ghar tak aa paungi.Us din ke baad jab bhi baba ne koi tantrik kriya mere dewar aur uski biwi pe karwani hoti hai, wo mujhe bulata hai, hum poore maze karte hain. Kai bari baba ke saath aur bhi tantrik hote hain. Aur in tantriko ke penis bahut hi bade hote hain, kabhi kisi ladki ya aurat ko mauka mile to chooke na.Main khush hun baba ke sath-2 mera dewar bhi mujhe kuchh hi intzaar ke baad wapis mil jayega.Reponse dein kaisi lagi ye sachi kahani at sexybombs75@yahoo.com


Reblog this post [with Zemanta]

Wednesday, May 6, 2009

Behen ko choda,Chote Bhai Ne Badi Bahan Ko Choda,Bahen Ko Choda Stories and Experiences | Read Bahen Ko Choda .Zabardasti Behan Ko Choda






uljhan program GEO per araha thaa aur main drawing room mainapnay do sal barhay bhaiee kay sath daik rahee thee. Us program main bhaiee or behan kay dermeyan sex kay baray main iqrar thaa. Mainhairan thee keh Pakistan main bhee bhaiee behan apas main sexkarthay hain. Han doosray mulkon kay baray main to suna thaa kehwahan incest hotha hay. Mainay ajtak is baray main kabhee bheenaheen suna thaa aur na hee kabhee internet per parha thaa.Program khatham huwa to mainay bhaiee say discuss keya keh keya aissamumken hay..

Hamdonon bhaiee behan bohat hee baitakluf hain aur Ameenkee divorse kay bad main bhaiee hee say bohat see zatee cheezainmangwathee thee jismain hair remover cream waghairs bhee hotheethee. Bhaiee khud bhee hairan thaa keh agar aissa hotha bhee hay toTV per dekhanay kee keya zuroorat thee. Maira kheyal thaa keh ismain koiee problem naheen jo haqeet ho uskay baray main maloom hona zurooree hay aur usko discuss karna bhee zuroori hay. Ham donon ismozoo (topic) per bathain kar rahay thaay jabken bhaiee ka kehna thaa keh aissay program TV per naheen dekhana chaheay. Mainay kaha waoo kuch bhee ho who program aik nafsiathee masaloon kay baray main thaa aur usmay aissay problem ko discuss karna koiee buree bath naheen thee.

Ap ko yad hoga GEO per yeh program aik khathoon "Binneyat" karthee theen. Ham dono is program kay baray main discuss kar rahay thaay aur mainay kaha ke kuch bhee ho idea to bura naheehay. Main zathee tor per insan kee mukammal azadee kay haq main hoonaur is bath kee bhee qail keh kissee per koiee jabar na ho koiee pabandee na ho.

Main bhaiee say yahee keh rahee thee isee doran mainay bahiee say poocha keh inlogon kay baray main jo incest karthay hain key khehal hay. Bhaiee na kaha ke her shakhsh kee apnee passand hay jo uska dil chahay karay bus kissee say zabardastee nahee honee chaheyay. Main nay kaha keh waooo who log kithnay mazay main hain jo bhaiee behan sex karthay hain.

Bhaiee hans deya aur phir kaha keh kaheen maira bhee to unlogon main shamil honay kee khuwahish to naheen hay. Bhaiee kee bath sunee to mainay socha keh yeh bath mairay zehan main keyon naheen aiee. Mainay kaha keh agar tumharee bhee khuwahish ho to waoo kisqadar dilchasp hay yeh tajurbah (Experiment) . Bhaiee nay kaha keh han ismain keya hay agar hamdono khush hain aur convence hain to bohath hee haseen bath hogee.

Main uthee aur bhaiee kay pass sofa per chalee gaiee aur kahakeh chalo phir abhee ham bhee un great logon main shamil ho jathayhain. Bhaiee nay suna to usnay waheen per mujhay gallay laga leya aur main bhaiee kay ooper lait kar usko peyar kanay lagee. Bhaieenay bhee mujhay peyar karan shuru kardeya aur chand hee lamhay mian bhaiee ka land khara hogaya.

Mairee umar uswaqt 18 sal aur bhaiee 19sal ka thaa. Pappa nay doosree shadee naheen kee thee. Bhaiee nay khub peyar keya aur main bhee bhaiee ko khub choom rahee thee. Main khub heat main achukee thee aur zindagee main pehlee bar main isqadar garam (sexuality desire) huwee thee. Bhaiee bhee buree tarah mujhay chat raha thaa. Main bhaiee per say hathee aur khud hee apnay kapray utharnay lagee.

Bhaiee nay mujhay nanga dekha to apnay kapray utharanay kay bajay mujhay ghoor nay laga. Main nangee tho thee hee main charon taraf ghoom kar bhaiee ko apna nanaga jism dekhanay lagee aur kaha keh kaisee lag rahee hoon. Bhaiee sofay per laita huwa thaa aur uska land pajmay main bahar araha thaa aur lag raha thaa keh pajamay main soorakh karday ga. Bhaiee kehnay laga keh dolly (maira nick name jabkeh asal nam Saba hay) tum kiss qadar haseen aur pur kashis ho waoo mairee bahen nangee hokar ithnee haseen lagay gee soch bhee naheen thaa. Main thee hee lambee chorhee aur khub goree rangat kee aur mairee hip to mujhay bhee bohat hee passand hay. Bhaiee aik dam sofa say uth gaaya aur apnay kaprhay bhee uthar deyay. Bhaiee nanga hokar aur bhee haseen lag raha thaa.Uska qad (hight) sirf zara sa barha thaa. Jabkeh main 5 feet 10 inchkee thee. Bhaiee nay kharhay hee kharahy mujh say chimat gaya aur mujhay bheench leya.

Bhaiee ka land bohat hee bara thaa yaqeen karain kissee bhee tarah 10 inch say kam naheen thaa. Mainay bhaiee kaa land nangee halat main kabhee naheen daikha thaa han jab sobh koussay utha thee thee to wooh pajamay main say kharah huwa nazar athathaa. Bhaiee ka land mairee dono tangon kay dermeyan main choot ko chootha huwa arapar horaha thaa aur bhaiee kay land nay joonhee mairee chooth ko chuwa mujhay bohat hee acha laga aur sukay chooth ayhee mairay jism main aik naee see agg (fire) lag gaiee.

Hamdono kharhay huway aik doosray ko khub kiss kar rahay thaay. Bhaiee nay kaha keh chalo bed per chalthay hain laiken mainay kaha keh yaheen drawing room main hee theek hay. Bhaiee nay kuch naheen kaha aur hamdono carpet par lait gay. Joonhee bhaie laita to mainay kaha bhaiee darwaza to band karlo kaheen koee a najay to bhaiee nay kaha keh ghar main koiee hay hee naheen to kon ayay gaa. Mainay kaha keh kaheen pappa na ajaain. Khair bhaiee nay drawing room ka darwazaband kardeya aur mairy pass agaya. Ab hamdono nangay aik doosray kaysath pewast thay aur krawat laitay huway main bhaiee kay honton kochoos rahee thee aur bhaiee bhee mairay honton ko choos rahay thaa.Bhaiee kaa lamba tarhanga land mairee tangon kay dermeyan main thaaaur buree tarah dehak raha thaa. Bhaiee nay apnee aik tang ko mairee tangon kay ooper rakha huwa thaa aur mujhay peyar karthay huway mairee kamar ko sehla raha thaa jabkeh uska land mairee choot kosehla raha thaa.

Main khushee say baikhud horahee thee bhaiee kokhub peyar kar rahee thee. Bhaiee mairay pass say uth gaya aurmujhay seedha hee laitnay deya. Khud mairy pehloo main baith kar mairay jism ko daikh raha thaa aur phir kaha keh tum kithnee sexy hoaur main soch bhee naheen sakta tha keh main isqadar haseen hoon.Mainay kaha keh han main hoon hee haseen laiken bhaiee tum bhee tokam naheen ho. Aik wajeeh shakeel mard ho aur kaha keh hamdonon kee jorhee (pair) kisqadar shandar hay. Bhaiee hans deya aur kaha kehsach hay. Phir bhaiee nay pehlee bar mairy boob ko chuwa aur daikhtahee raha. Main bhaiee ko apnay boob sehlathay huway khushee saydaikh rahee thee. Bhaiee nay mairay boobs per jokeh aik khelay huway gulab kay phool kee tarah thay apnay hont rakh deyay. Bhaiee kay geelay geelay aur garam garam honton ko mairay boob per rakha to wahan say aik naee lazat ubhar rahee thee.

Bhaiee kabhee boobs ko choom raha thaa aur kabhee ankhain laga raha thaa. Mujhay bohat hee bhala lag raha thaa aur main kuch bhee naheen kar rahee thee. Mainay poocha keh maza araha hay.. Bhaiee nay kaha keh maza naheen main to mast ho chukka hoon pagal (mad) dewana (crazy) hochuka hoon. Bhaiee ab ahistah ahistah neechay kee taraf jaraha thaa aur puray jism ko choomthay huway mairee chooth kee taraf pohanch (reach) chukka thaa.

Choot kay atraf main bhaiee kee zuban qayamat macha rahee thee aur lag raha thaa keh main peghal(melt) jaoongee. Bhaiee waheen say bola keh mairee chooth kay bilkul ooper aik chota sa gehral neela(blue)nishan hay. Main janthee thee keh mairee chooth kay opper chanay(Grame) kay barabar aik nehauat khushnuma blue nishan hay. Bhaiee usnishan ko chat raha thaa aur keh raha thaa keh kiss qadar haseen lagraha hay yeh nishan. Bhaiee nay chooth kay ain beech main zuban rakhee to waoo keya current thaa keh puray jism main dorhnay(running) laga.

Bhaiee mairee choot ko apnee zuban say baiqaboo karraha thaa air mairee choot kay sexy bud per naram garam zuban nay mairay wujood main tehleka macha deya thaa aur mairay aik aik ruwainmain bijlee koond rahee thee. Ab to maira khamosh rehna mushkil ho chuka thaa main tarap rahee thee aur nehayat khushee main doobee (burreid) huwee thee. Go keh bhaiee kee zuban mairee choot ko choom raha thaa laiken main bhee kuch karna chah tee thee. Mainay bhaieesay kaha keh mairy barabar ajao

Bhaiee choot ka ras choos raha thaaaur mairee sun hee naheen raha thaa. Mainay khud hee uth gaiee aur bhaiee ko carpet per seedha lita deya aur khud uskay ooper agaiee.Main bhaiee kay ooper lait kar usko choomnay lagee aur usee tarahkeh jaissay bhaiee nay mujhay chooma aur chata thaa main bhee bhookee shairnee kee tarah usko choom rahee thee. Uskay surkh honton ko aur glaon ko katay (biting) dal rahee thee aur bhaiee apnay hathon say mairee kamar ko sehla raha thaa.

Bhaiee ko choomthay huway main neechay jarahee thee aur uskay seenay ko apnee zuban say geela kar rahee thee. Ab main bhaiee kay land per pohanch chukee thee aur aondhee hokar uskay land ko daik rahee thee bohat hee haseen o jameel land thaa khub tandurust (healthy) aur khiltha huwa rang. Main madhosh horahee thee apnay peyaraay bhaiee kay land kee khusbsoorthee aur kashish (attractive) per aur mainay lund ko donon hathon say tham kar kaha keh bhaiee tumhara land kithan peyara aur tawana hay.

Bhaiee mairee bathain sunkar muskura raha tha aur mairee tarah bohat hee zeyadah khush thaa keh ithna khush kabhee bhee naheen daikha thaa. Mainay land per apnay honton ko rakh deyay aur usko choosnay lagee. Bhaiee kay land per joonhee zuban rakhee tol aga keh jaissay mainay dehekthay (burning) huway angaray per zuban rakhdee ho. Bhaiee kay land ko apnay moonh main leya to bhaiee usee tarah tarapnay laga jisterah keh uskee zuban nay mairee chooth ko chatthay huway tarpaya thaa. Bhaiee bohat hee shiddat say pagal horaha thaa aur main bhee bhaiee kay land ko choos kar dewanee ho rahee thee.

Bhaiee ka land bohat hee garam thaa aur moonh kay under dakhil hokar acha lag raha thaa aur mairee zuban uskay gird khub buree tarah chimta rahee thee. Bhaiee nay kaha keh dolly apnay pair mairee taraf kardo please. Mainay land ko naheen chorha aur useetarah ghoomthay huway mainay apnee chooth bhaiee kee taraf kardee.Joonhee mairee choot ustaraf gaee bhaiee nay mairee donon tangon ko phela (wider) kar apna moonh mairee choot per kar leya aur phir say choot ko chatnay laga.

Yeh situation bohat hee zabardast thee keh mairee choot bhaiee kay moonh main aur bhaiee ka land mairay moonh main. Zabardast aur shandar lutf araha thaa. Bhaiee kee zuban mairee chooth kay under kuch dhoondh rahee thee aur main uskay land ko apnee zuban say massage kar rahee thee. Go keh mainay bhaiee kay land ko aik hath say thama huwa thaa laiken zalim musalsal machal raha thaa. Mairee choot bhaiee nay geelee kardee thee aur bhaiee ka lund mairay saliva say naha (bath) chukka thaa. Bhaiee nay khud hee mujhay hataya aur phir say main seedhee hokar lait gaiee.

Bhaiee ooper agya aur ab bhaiee nay kaha keh dolly ab main issay unde rkarnay wala hoon. Shayad takleef hogee keyon na cream laga loon.Mainay mana keya aur kaha keh cream kee zuroorat naheen hay jo honayhay bilkul natural. Bhaiee nay mairee dono tangon ko phelaya aur mainay bhee jis qadar ho saktha thaa apnee tangon ko khub phela leya.Bhaiee mairee tangon kay dermeyan dono ghutnon ko samait kar baitha huwa thaa aur land ko beghair hath lagay chooth per rakha aur under dakhil karnay laga.

Sirf zara sa land under karkay wooh mujh per jhuk gaya aur mairay kandhon (shoulder) kay pass hath rakh kar mairay pass agaya aur mujhay choomnay laga. Mainay bhaiee ko apnay seenay say laga leya aur dono hathon say bhaiee ko jakar (grip)leya. Bhaiee ka land ander araha thaa aur choot main halka saa dard shuru hogaya thaa.


---
Kuch hee land under aya keh takleef aur barh gaee aur phir mainay bhaiee kee kamar ko apnee donon tangon say jakarleya aur khub zor say usko bheench leya. Bhaiee nay kaha keh dard(pain) to naheen horaha. Mainay kaha keh ithnee baree cheez under arahee hay takleef naheen hogee to keya gudgudee (tickling) hogee.Bhaiee kuch na bolaa aur uska land under hee under araha thaa laiken bhoat hee ahistah ahistha.
Main to bhaiee kay sath sex kay mazaymain asmanon (sky) main raqs kar rahee thee. Pura badan sex kee lazat main gun guna (singing) raha thaa aur dil thaa keh khushee main geeth ga raha thaa. Land kafee under achuka thaa aur aik khofnak sa dard ho raha thaa laiken choomnay chatnay aur land kee mastee main sara dard dooba huwa thaa aur aik aik second kay bad naee naee lazzatain paida horahee theen.
Bhaiee ka land aik jagah akar ruk gaya aur bhaiee nay kaha keh dard kaisa hay. Mainay kaha keh bhaiee maza bohat araha hay bohatt hee acha lag raha hay. Bhaiee nay kaha keh dolly main to soch bhee naheen saktha tha keh aissa maza atha hay sex main aur wooh bhee behan say aur wooh bhee aisee haseen o jamil behan kay sath. Bhaiee ka lund ab aur bhee ander araha thaa aur ab main to sex main andhee hochukee thee aur
bhaiee kee kamar ko apnee tangon say to pakra huw thaa main khud hee aikbar zor say neechay say opper kee taraf achanak uchlee aur ain usee waqt bhaiee bhee under kee taraf land ko dhakail raha thaa. Bus yahee woh lamha thaa keh bhaiee kay land nay tufan macha deya mairee chooth main, aissa laga keh under hee under kcuch bohat hee karbnak huwa hay
. Mujhay maloon thaa keh ab mairy virginity khatam ho chukee thee aur woh bheen bhaiee kay land ko tohfay main milee thee. Pain nay hila kar rakhdeya aur mairee ankhon say pain kee wajah say ansoo agay. Bhaiee mairay ansoon ko chatnay laga aur uska land mairee choot kay akhree kenaray per pohanc ka ruk gaya. Mainy bhaiee ko buree tarah jakrah huwa thaa aur bhaiee kee kamar per apnay nakhun garhay jarahee thee.
Bhaiee nay mairay honton ko khub mohabbat say choosa aur phir mairay boobs per agaya. Bhaiee keh raha thaa keh pain main kuch kamee huwee to mainay kaha keh han ab kuch kuch kam horaha hay. Kafee dair tak hamdonon aik doosray ko choosthay rahayaur ithnay dard kay bawujood main sex kee azeem khushyon aur lazzat main doobee huwee thee.
Mainay khud hee kaha keh ab pain bohat kambhogaya hay. Yeh sunkar bhaiee nay land ko ahistah ahisah ander bahar karana shuru kardeya aur thorhee dair kay bad main bhee ooper neechay honay lagee. Ham donon aik doosray kay sath haseen tareen andaz main sex kar rahay thaay. Bhaiee kay sath sath mairee bhee raftar taiz ho rahee thee. Main bhaiee kay land ko apnee choot say khub zor zorsay daba rahee thee aur bhaiee kay land ko apnee choot main under bahar kar rahee thee jabkeh hamdono aik doosray kay meethay aur mehakthay huway honton ko bhee choom rahay thay.
Mainay kaha ke hbhaiee main ab discharge honay walee hoon, bhaiee nay kaha wooh bhee ab bilkul qareeb hay. Main nay oh bhaie kehthay huway kuch taizee say ooper neechay honay shuru kardeya aur bhaiee kay honton ko apnay dono honton say is buree tarah kat rahee thee keh lag raha tha keh honton ko kha jaoongi. Bhaiee kee raftar shadeed tareen taiz ho gaiee thee aur phir wooh qeemtee (precious) lamha bhee agaya keh jab bhaiee kay land say garam garm lawa beh nikla.. Chooth kay under
is hottest laway nay jism kay aik aik zaray ko nacha (dance) deya aur phir mairay jism aur mairee rooh main jalnay walee aag nay aik hee maqam per jama hokar discharg hona shuru kar deya. Discharge hothay huway pura jism sukoon aur rahat kay samander main doob chukka thaa.
Bhaiee ka land ab tak under hee thaa aur mairay ooper hee laita huwa thaa. Kuch dair tak aik doosray ko kiss karthay rahay aur phir mainay kaha keh bhaiee maza agaya bhaiee nay kaha keh main to mazzay main pagal hochuka hoon
. Kuch dair yoonhee laitay rehnay ka bad bhaiee ka land bahar a chukka thaa aur hamdonon aik doosray kay sath liptay huway thayy. Main khush thee aur mainay kaha keh bhaiee maza agaya waoo kithna shandar lutf thaa. Phir hamdono nay nanghay hee pehlee bar aik sath shower leya aur kaprhay pehan kar drawing room main bait kar bathain karnay lagay.
Han han ap logon ka andazah sahee hay keh hamdonon nay shower kay doran phir sex keya. Hamara mamool ho chukka thaa aur hamdonon khub sex karthay thaay. Nightmain jab Pappa sojathay thay to bhaiee mairay kamray main ajatha thaa aur ham sex karthay thaay. Mainay bhaiee say poocha keh keya uska koee dost bhee apnee behan kay sath sex kartha hay. Bhaiee nay kaha keh pagal horahee ho koiee karay ga to mujhay bathay ga. Hamdonon hee hans parhay.
Zindagee bohat dilchasp aur haseen ho chukee thee aur main apnay bhaiee kay sath pehlay hee bohat khush thee laiken ab to hanmdono aik doosray kay sath sex kay bad kuch aur ho chukay thaay. Sex karanay ka bad maloom huwa keh sex wooh wahid jazbah hay jo kabhee khatam nahee hotha. Jab maira dil chahta main kuch hijab naheen karthee aur na hee sharam bus jaissa dil chah tha kar laitee.
Aur sharam kiss bath kee jab sex karna hay to dil kholkar karna hay warnah ap logon kee tarah sirf story parhana hay aurkhud ko jalathay rehna hay. Waqaee bhaiee ho to aissa ho aur sex hoto aissa ho.Main school say wapis arahee thee keh barish shuru ho gaeeaur main bamushkil ghar ponchee laiken bheeg chukee thee. Ghar akar main kuch dair kay leyay so gaiee.
Sham ko aik shor say ankh khul gaiee to maloom huwa keh sakht barish horahee hay. Main barish ka maza lainay ke leyay chat per chalee gaiee aur khub nahaee (bath).Main bheegee huwee thee aur bohat dil chah raha thaa keh bhaiee kay sath sex karoon. Bhaiee abhee aya naheen thaa main barish main bheeg kar pagal ho rahee thee aur bohat hee jazbathee horahee. Mainay bhaiee ko mobile per phone keya to maloom huwa keh wooh bilkul qareeb hay aur 5 minute main hee pohachnay wala thaa.
Mainay phonper hee keh deya keh main pagal horahee hoon jaldee ajao. Thorhee dair main bhaiee agya mainay ussay daikthay hee galay lagaya aur uskay honton per peyar karna shuru kardeya. Bhaiee nay bhee mujhay gallay laga leya aur kaha keh uskee bhee halat ghair ho rahee hay aur isee wajah say wooh jaldee ghar agaya. Hamdono chat per chalay gaay aur door door tak koiee bhee naheen thaa. Hamara ghar 13-D Ghulshane Iqaball Karachi main hay aur chat kee deewarain kafee oonchee hain iswajah say bilkul mahfooz thaa.
Barsat main bheegthay huway aikdoosray ko khub gehray kiss keyay aur khush thaay keh sex kay bad koiee aur khuwahish hee naheen thee. Bhaiee ka land lohay kee tarah khara huwa thaa mainay barsat main hee bhaiee kay bheegay huway landko khub choosa jo keh uskay shorts main say bahar nikal kar hamaraysath barish ka maza layraha thaa. Sham hochukee thee aur gehray badlon (clowds) kee wajah say andhera (dark) thaa. Bhaiee aur main bursat main khub bheeg chukay thaay aur halkee halkee thanbhee lagrahee thee.
Bhaiee kapray utar kar nanga hochuka thaa aur aj pehleebar bhaiee nay mairay kapray bhee khud hee uthar deyay thaa. Barsat main hamdono nanghay hochukay thaay aur nangay hokar bursat main nahanay ka maza kuch aur hee thaa. Bhaiee nay mujhay gallay lagaya huwa thaa aur hamdono aik doosray ko kharay huway khub choos rahay thay. Mairay boobs per barish kay shafaf motee bhaiee choos raha thaa aur bhaiee ka land barish main bheegnay kay bawujood khub garam thaa.
Barish ka panee puray jism say hokar chooth kee taraf beh raha thaa aur iska to maza hee kuch aur thaa. Chath per kuch bhee naheen thaa aur maira dil chah raha thaa keh barish main hee sex karoon.Hamaree chat per pappa nay aik jhoola lagaya thaa keh jiska mujhay bohat shoq thaa.. Bhaiee nay aikdam kaha ke chalo jhoolay per hee baiththay hain.
Bhaiee jhoolay per baith gaya aur main apnee doono tangain bhaiee kee kamar kay donon taraf kar kay baith gaiee aur ab bhaiee ka land mairee chooth aur pait (abdomen) kay dermeyan main thaa. Mainay apnay donon pair jhoolay per rakhay aur dono hathon say jhoolay kee zanjeer (chain) kot tham leya. Abhee ham jhoolay per baithay huway thaay laiken jhool naheen rahay thaay. Bhaiee nay apnay land ko hathon say pakra aur main kuch ooper hokar land per choot rakh kar baith gaiee. Halankeh chooth barish say bheegee huwee thee aur land bhee bheega huwa thaa laiken lubricant naheen thaa.
Hamnain her bar sex say pehlay aik doosray ko zuban say chata thaaaur iswajah say natural lubricant miljatha tha laiken aj to mainay bhaiee ko apnee zuban say lubricant deya wooh barish main dhul chukka thaa. Jhoolay per unkhrhoon baithnay kee wajah say maira pura wazan cooth kay zaryeay land per thaa. Bhaiee nay dono hath mairee thighs joint per rakhay huway thaay aur uskee hathailion (palm) kay dermeyan mairee choot aur uska land thaa.
Main bhaiee kay hathon kee madad say land per baith rahee thee aur thorhee see haseen diqat(trouble) kay bad land mairay under agaya. Ab mainay dono tangain phela leen aur bhaiee kee tangain jhoolay kee aiktaraf yanee mairee kamar kay peehcay farash (floor) ko choo rahee theen aur mairy dono tangain jhoolay kee doosree taraf yanee bhaiee kee kamar kee taraffarash per latkee huwee thee aur farash ko choo rahee thee.
Bhaieenay mairay boob ko moonh main leya huwa thaa and zanjeeron ko apnay bazoon kay neechay laikar mujhay chimtaya huwa thaa. Mainay dono hathon say zanjeer pakree huwee thee aur bhaiee ka sir (head) mairee garden kay samnay kuch neechay thaa. Bhaiee mairay boobs ko choosraha thaa aur barish khub taiz thee. Ander say sara jims sex kee garmee main dooba huwa thaa aur ooper say thandee thandee barish jism ko thanda kar rahee thee.
Bhaiee nay ab jhoola jhulana shuru kardeya thaa. Ab ham jhoola jhool rahay thaay. Bhaiee apnay pair farash per rakh kar jhoolay ko ooper kartha aur jab jhoola wapis anay lagta to main apnay pairon say jhoolay ko zor daikar doosree taraf ooncha kar daithee. Waoo keya maza araha thaa. Jab bhaiee aur main jhoolay ko ooncha karthay to land ko chooth kay under mukammal dakhil honay kay bawujood aik mazay dar jhatka (jerk) lagtha aur basjo maza araha thaa maza keya main batha naheen sakthee keh
keya mehsoos horaha thaa. Bhaiee jhoola ooncha kartha to land bhee choot kay under mazeed under jatha aur doosree taraf jab main jhoola ooncha kartee to choot ka wazan land per partha. Bhaiee mairay boobs ko choos raha thaa aur barish ka panee behta huwa choot aur land kay milap walay maqam say semat kar beh raha thaa.
Qayamat ka maza thaa ham dono hee sex kee musarrat main awazain nikal rahay thaay. Bhaiee oh dolly kehtha to mairay moonh say oh bhaiee kee awazain naikalteen. Jhoola ooper hotha to kuch lamhay kay leaay doosri chathain bhee nazar athee keh log naha rahay hain laiken andhera ykee wajah say kuch wazeh naheen thaa. Main dewanee apnay sagay bhaiee kay land kee aur han scoh rahee thee keh barish main jhoolay per istarah sex karnay kee khushee aur lutf to sab say azeem ushan thaa.
Kuch aur naheen to shohar hee kay sath barish main bheegthay huway jhoolay per sex karain mairaa mashwera apko dewana karday ga.Main kuch jhukee aur bhaiee kay honton ko choomnay lagee. Jhoolay main hamdonon nay aur taizee kardee aur land chooth bhee jhoolay main masoom bachay kee tarah jhool rahay thaay. Barish to agg thandee karthee hay laiken ham bhaiee behnon kay jism, jan, rooh,choot aur land main aag bharhkadee thee.
Bhaiee nay mairay buttocks ko pakra huwa thaa aur jab jhoola ooper hotha to buttocks ko pakar kar land ko choot kay mazeed under dalnay kee koshi kartha aur neechay athay huway joon hee mairee pair farash ko choothay mairee choot land ko bhaookee hoka apany ander lapk laitee. Jo bhee karo bhaiee main to mazay main sarshar hoon. Jhoola hamdono ko sexy jhoola jhula raha tha aur ab sex kee manzil achukee thee. Joon joon waqt qareeb araha thaa jhoolay main aur taizee arahee thee. Main bhaiee kay honton ko zakhmee kar rahee thee aur bhaiee bhee mairay honton kay tukray tukray kar raha thaa.
Barish main and hamdono
main shiddat arahee thee aur isee tarah kuch dair bad bhaiee kay land nay mairee chooth main aik naee barish kardee aur ab mairee baree thee.Mainay bhee jab jhoolay ko zor say ooncha kar thee to pair farsh per rakh kar khuc taqat (power) say choot say bhaiee kay land ko istarah dabatee keh lag raha thaa keh choot kay zaryay uskay land ko jarh(root) say ukharh (root out) loongi. Main disharge hogaee laiken jhoolay kee zanjeer na chorhee aur jab tak keh mairay haseen aur bheegay huway jism say aik aik qatrah na nikal gaya. Bhaiee nay kaha keh dolly aj kee barish yadgar rahay gee.


Teesray din phir barish huwee aur zabardast barish huwee laiken bohat sard(thand) thee. Hamdono khub nahay laiken usdin kee barish dopaher ko huwee thee isleaya jhoola sex karnay main khatrah thaa keh jhoola ooncha hothay huway kaheen kissee kee nazar na parhjay.Bhaiee nay kaha keh neechay chaltay hain. Ham dono neechay agay aur bhaiee nay mairay samany hee apanay kaprhay uthar deyay aur towelsay jism khusk kar kay bed per chala gaya aur apnay ooper sheet dallee keyon keh ussay kuch thand lag rahee thee. Mainay kaha keh tuml aito main zara shower laikar athee hoon keyonn keh mairay jism per mattee (mud) lag gaee thee. Main bath room main chalee gaiee aur nahanay lagee barsat nay ajeeb see kafiat paida kardee thee. Mainay nahathay huway apnay geelay kapron ko dho bhee leya. keh kamray main pankhay kay neechay sookh jaingay. Mainay towel istemal nahee keya aur jism geela hee rahnay deya aur bath room say bahir arahee thee keh aik dam light chalee gaiee. Kambakhat light ko bhee isee waqt jana thaa. Khair koiee bath naheen garmee to thee hee naheen laiken andhera honay kee wajah say main tatol tatol kar bed room main chalee gaiee. Mainay phir kaha keh light ko bhee isee waqt janathaa. Main bed per pohanch gaiee aur bhaiee kay barabar lait kar sheet uthar dee. Mujhay sakht ghuza aya keh bhaiee nay pajama pehanleya thaa. Mainay kaha keh bahiee yeh keya bath huwee keya dil naheen chah raha aur iss say pehlay keh bhaiee koiee jawab daitha mainay bhaiee kay qareeb baith kar aik hee jhatkay say pajama jokeh lastic ka thaa neechay kardeya aur simtay huway land ko moonh main lay leya. Bhaiee ka land soya huwa thaa to mainay kaha keh abhee isko tayar karthee hoon aur land choosnay lagee do hee minut kay kiss karany say bilkul sakht hogya. Main pagal ho rahee thee aur phir main land kay oopr baith gaiee aur ab to land ka under jana asan thaa han laiken kabhee bhee sookha huwa land under naheen dala. Her bar sex say pehlay bhaiee mairee chooth ko zuban say aur main bhaiee kay land ko apnee zuban say geela kar daithee thee aur ajto nahanay say chooth waissay hee geelee ho chukee thee. Main bhaiee kay kee tangon per isterah baith gaiee keh land mairee choot kay samnay ho kar mairay pait ko choo raha thaa. Main baithay huway soch rahee thee keh aj main bhaiee ko chodoongee aur yeh soch kar bhaiee per jhuk gaiee. Bhaiee nay sirf pajama pehan huwa thaa jokeh main neechay kar chukee thee. Joonhee honton ko kiss karnay walee thee aur bhaiee ka land mairee aur uskay pait kay dermeyan lipta huw thaa ke light agaee.Mainay baisakhtah kaha keh shukur light agaiee. Bhaiee per nazar paree to wahan Pappa thay. Mairee to jan nikal gaiee keh main Pappa kay land kay ooper nangee laitee huwee thee. Kato to lahoo naheen na hil rahee thee aur naheen bol rahee thee. Jism say jan tonikal chukee thee aur halaq khushk ho chukka thaa. Bas ab to Pappa kay land per say hatnay ka bhee kheyal keya jurrat bhee naheen thee.Pappa kay chehray per koiee pareshanee naheen thee keh unkee haseen tareen sagee baitee unkay land ko apnee choot kay qareeb pait say dabaiee unper laity huwee thee. Pappa nay kaha keh Faraz (mairabhaiee) barish main phansee howee mairee car ko lainay gaya huwahay. Main ab tak chup thee aur Pappa kay chehray per ghuza na daikhkar mujhay apnee jan halkee mehsoos huwee. Pappa kaa land hiltha huwa mehsoos huwa. Main to khof main thee keh keya karoon. Pappa janto samajh chukay thay keh Pappa kay sath sab kuch bhaiee samajh karkar rahee thee. Pappa nay mujhay gallay lagaya aur kaha keh baitee apka Faraz say talukat ka mujhay aap nay batha deya ab jo apkee khushee. Pappa hamdonon ko aap keh kar mukhatib karthay thaay. Main Pappa kay ooper hee thee aur kafi had tak normal hochukee thee. Main Pappa per jhukee aur unkay honton per kiss karanay lagee. MujhayPappa kay ghuzzah na anay per bohat ithmeenan aur khushee thee warnah najanah keya ho saktha tha. Aur phir mainay socha keh Pappa baicharay karbhee keya kar sakthay thay sab kuch to hou chuka thaa.

Pappa nay mairay sir per hath rakkah aur kaha keh baitee ap aur Faraz khush hain aur mairay sath yeh kuch ghalat fehmee say huwahay. Ap chaho to alag hojao mujhay koee bura naheen lagay gaa. Pappa kee in bathon nay mujhay melt kar deya aur mujhay pehlee bar ehsas huwa keh Pappa aur ammeen kee alaidhedgee (divorce) kay bad unhonnay ab tak doosree shadee bhee nahee kee thee aur sirf hamaree khushee kee khatir. Pappa ko is had tak to hamaree khusee ka kheyal thaa keh shayad hamain kissee aur kay sath bhee sex main daik laithay to ranjeedah hothay laiken koiee saza naheen daithay. In halat main bap baicharah majboor hee to hotha hay aur yeh soch kar mujhay dukh bhee huwa. Pappa nay aj tak kabhee ham per hath nahee nuthaya thaa. Mujhay Pappa say peyar to tha hee laiken aj to uhon nay apnee mohabbat say chonka deya thaa. Main Pappa ko kiss karthee rahee aur mainay pappa say kaha keh main aap kay sath bohat hee khush hoon. Pappa bhee khush hee thay aur keyon na hothay aisee haseen tareen baitee aur who bhee bilkul nangee unkay land per baithee huwee thee. Aur phir Pappa nay bhee mujhay jawab main peyar karna shuru kardeya jokeh unkee razamandee ka isharah thaa. Pappanay mujhay usee halath main gallay laga leya Pappa ka land bhee sakht pathar kee tarah thaa. Laiken choonkeh mairya or unkay paitkay dermeya main thaa isleyay daikh naheen sakthee thee. Pappa kaa peyar karana acha lag raha thaa aur na janay keyoon Pappa kay seenay say lag kar maza to khair ahee raha thaa aik sukoon aur ehsasetahuffuz (safty) bhee thaa. Main ab bilkul normal hochukee thee aur hamdono aik doosray kay honton ko peyar kar rahay thaa. Pappa nay mujhay dono hathon say apnay seenay par samaita huwa thaa aur kamar sehlanay kay sath sath mujhay khoob gehray kisses bhee day rahay thaay. Main ab sex feel kar rahee thee aur Pappa kay land ko apnee chooth kay qareeb khush gawaree say mehsoos kar rahee thee. Bohat hee acha ehsas thaa aur phir mainay khud hee pappa kay land ko hathon say hata kar bilkul apnee chooth kay neechay karleya aura gay peechay hokar ragar nay lagee. Chooth say land ko mehsoos keya to andaza huwa keh Pappa aur bbhaiee kay land main koiee bhee wazeh farq naheen thaa. Donon kay land ka aik hee qad aur motaiee ke yoonkeh jab main bhaiee samajh kar unkay land ko choom rahee theeto mujhay uskoo choosnay bhee farq mehsoos naheen huwa thaa. Pappanay mujh say keha keh pehloo main ajao. Main Pappa say alag ho karunkay pehloo main lait gaiee. Pappa kuch dair tak mairay sath karwathokar mujhay khub peyar karthay rahay aur phir mairee tangon kay dermeyan baith gaay. Mainay khud hee tangon ko phela leya aur Pappakay land ko daikha to waqaee wooh bilkul bhaiee kay land kay barabar thaa lagtha tha aik hee land hay. Pappa mairee tangon kay dermeyan baith kar mujhay daik rahay thaay aur kehnay lagay kay baitee app kajism isqadr haseen hay main tasawar bhee nahee karsaktha thaa. Phir unhon nay kaha keh Faraz must be proud of your friend ship. Mujhay bohat acha laga keh Pappa nay sex ka lafz istemal naheen keya balkeh friend ship kaha. Pappa nay panay land ko mairee chooth per rakha aur main hairan thee keh ithnee umar kay bawujood unkay land main Wahee garmee aur sakhtee thee jo bhaiee kay land main thee. Pappanay land ko mairee chooth par rakha aur bohat hee ahistagee say under karnay lagay. Kuch hee under aya aur mairee khusee kee inteha naheen rahee key Pappa kay sath sex main bohat hee maza araha thaa aur aissa maza keh main lafzon main shayad kabhee beyan na karpaoon.

Pappa kee gokeh umar 50 year say zeyadah thee laiken wooh nehayathee great shakhsheyat kay malik hain aur na sirf jismanee tor per balkeh akhlaqan bhee bohat hee nafees insan hain. Mairee aiksahailee to Pappa kee dewanee thee aur jab athee to Pappa kay sathhee bathain karthee rehthee. Mainay Pappa ko apnee banhon main samait leya jabkeh Pappa mairay boobs ko chatnay lagay. Unka land puree tarah mairee choot kay under achuka thaa aur ab ehsas ho rahathaa keh unka land bhaiee kay muqablay main her lehaz say kuch barhathaa. Main bohat hee zeyadah garam ho chukee thee aur mainay apnee tangoon kay zaryeay Pappa kee kamar ko jakar (grip) leya thaa. Najanay keyoon laiken Pappa kay sath sex main kuch zeyadah hee mazaa raha thaa. Pappa mairay honton ko choos rahay thaay aur nehayat ahistagee say slow motion main apnay land ko under bahar kar rahay thaay. Main bhee Pappa kay honton ko buree tarah choom rahee thee aur jab main apnee zuban Pappa kah moon main dalthee aur wohjistarah mairee zuaban ko choostay bohat hee sexy thaa. Main khushee aur lazat main apay say bahar horahee thee. Ab Pappa kee raftar taiz ho rahee thee aur main bhee taizee main achukee thee. Pappa halan kh apnee raftar main taiz ho chukay thaay laiken unkay andaz mainithnee Shafqat aur peyar thaa keh bela shubah sirf bap hee apnee baitee say is andaz main sex kar saktha thaa. Ab unhon nay mairee dono tangon jokeh unkee kamar kay gird thee ko apnay hathon say samaita aur panay dono bazoon kay zor par rakhtahya huway mairee garden kay pas bed per rkah deya. Istarah ab mairee choot hips amaith kuch aur ooper hogaee. Ab unhon nay apnay land ko underbahar karna shuru kareya aur istarah keh pura land bahar nikal thay aur sirf zara say hee under reh jatha to nehayt ehtemam aur ahistageesay under dalthay. Offoh Pappa apnay to mujhay apnee dewanee baitee bana deya hay. Bohat hee acha lag raha thaa aur puray badan main sarkhushee see taree thee aisa yadgar nasha keh bas dil chahta thaa keh waqt tham jaay aur Pappa isee tarah karthay rahain. Main mazay main pagal horahee thee aur jism ka aik aik hissah Pappa kay bakhshay huway inam main mast thaa. Pappa isee tarah apnee haseen tareen baitee kee chooth main land ander bahar karthay rahay aurmain to jaissay insane naheen koiee aur maqlooq thee keh insan kay tasawur main bhee aisa lutf naheen hotha. Ab na chah thay huway bhee mairy Pappa discharge horahay thaay apnee sagee baitee kee choot main. Unka pedranah(fatherly) liquid mairy chooth main aya to main beqarar hogaiee aur lapak kar Pappa kay sath aur buree tarah chimatgaiee aur zor zor say na sirf mairee chooth unkay land ko nichorh rahee thee balkeh main ooper uchal uchal kar Pappa kay land ko choot say catch kar rahee thee. Pappa nay mairee tangon ko chorh deya thaa aur mainay apnee dono bharee bharee europian style tanghon aur hathon say pappa ko jakra huwa thaa. Mujhay kuch naheen maloom kiska land mairee chooth main thaa uswaqt keh jab main discharge ho raheethee main sirf yeh mehsoos kar rahee thee keh bus main hoon aur mairee lazat. Mairee airyan Pappa kee hip per thein aur Pappa kee sexy baitee uchal rahee thee ya tarap rahee thee. Najanay mainy kahan kahan Pappa ko kata(bite) thaa aur keya kar rahee thee inthee madhosh keh kuch yad bhee naheen rakh sakthee thee. Aur phir main bhee discharge hogaiee aur iskay bawujood pagloon kee tarah Pappakay land ko choot kay zareay kuchal dal rahee thee. Ahista ahistah mairee uchalnay kee shiddat main kamee agaiee aur main kuch normal hogaee. Pappa usee tarah mairay ooper thay aur unka land mairee chooth main thaa. Wooh mujhay honton ankhon aur peshanee per peyarkar rahay thaay aur mainay unko istarah chimtaya huwa thaa keh jaissay wooh mairay jism ka aik hissa hain. Unka azeem land jokeh ab unkee peyaree baitee ka hochuka thaa sirak sirak kar bahar araha thaa aur phir akhir bahar agaya. Mainay Pappa say kaha keh Pappa main saree zindagee apkee rahoongi. Pappa nay suna aur phir alwedaiee peyar keya aur hamdono alag hogay.Kafee dair kay bad jab bhaiee aya to ham bap baitee drawing room main baithay huway thaay main sofa per Pappa kay sath chipkee huwee thee. Doosray din sham ko bhaiee kay sath sexy love karthay huwaymainay aik aik tafseel bhaiee ko batha dee. Bhaiee nay kaha keht hat's nice Pappa bhee ab tanhaee mehsoos naheen karaingay. Yeh silselah ab tak jaree hay aur jaree rahega. Saturday night sirf aur sirf pappa kee hay aur mainay satruday night kabhee bhaiee ko nadee. Wooh larkian jo incest love hain mujhay mail karsakthee hain.

Tuesday, April 28, 2009

The US Bible Belt is in deep shock after a School Committee in the the unfortunately named city of Deep Butte, Idaho, unanimously recommended that 28-






"This boy has suffered from self-esteem problems for years", school committee member and psychologist, Delores Johnson, told Utterpants. "This will help improve his self-image and change him from the class punching bag into a super-cool dude that all the students envy. If the experiment is successful we may be inviting other students to have sex with their teachers."

Miss Francois is eagerly looking forward to seducing her young protege. "I've purchased a new black microskirt—French, of course—and I have some toys and sexy underwear ready," she enthused over can of Red Bull in the school cafeteria. "I look upon it as a public service which may save some naïve, teenage girl from another unwanted pregnancy. Frankly, most of the older guys who hit on me couldn't find a clitoris if you drew them a map and supplied them with directions. At least I'll be able to teach Jeffrey how to please a woman."

Unsurprisingly, the school's controversial decision has drawn sharp criticism from right-wing Christian fundamentalists as far away as liberal Ohio. Alicia Snodgrass, the President of the Christian Chastity Alliance was apoplectic with rage at the prospect of a 14-year-old boy having sex with his teacher. "God will strike them both dead!" she exclaimed. "Young boys should not have sex with older women! A young man's first sexual experience should be with a terrified, drunken virgin under the pool table in the basement rec room, not with an experienced French slut old enough to be his mother! Jeffrey Turner will be permanently traumatised for life if he goes through with this disgusting crime!"

When we questioned the likelihood of Turner being 'permanently traumatised' by living out a fantasy millions of American boys soil their speedos dreaming about, Ms Snodgrass squirmed with embarrassment—or possibly excitement. "You have no idea how horrible it will be for an innocent young boy like Jeffrey to see a huge pair of women's breasts inches away from his face. That slut will force him to kiss her erect nipples while she shamelessly pleasures herself to the first of several, shattering orgasms. How can he be expected to resist when she pulls him on top of her and shoves her filthy tongue down his throat?"
"But surely he'll enjoy that?" we asked.

"Nonsense," snapped the 29-year-old celibate spinster. "His shock will soon turn into full-blown fear when she rips off her skimpy skirt and rubs and kisses his throbbing penis before inserting it into her dripping vagina and begging him to 'do her like a filthy, two-bit whore."
"Well...when you put it like that..."
"I do," continued Ms Snodgrass huskily. Her eyes rolled up into her head as she leant back and began to undulate her hips in a most alarming manner.
"The pressure in that poor boy's groin will be simply unbearable! Not to mention the terrifying noises he'll have to endure as that slut forces him to thrust powerfully in and out of her toned, writhing body...oh God...ahhh...the sudden rush and feeling of elation as he...ahhh..."
Ms Snodgrass broke down completely as she plunged her hand between her legs and collapsed onto the floor, breathing heavily.

Our resident Trisexual therapist, Dr Marit Sigmundsdottir was quick to dismiss Ms Snodgrass' objections. "Jeffrey Turner is one lucky little horn toad. Sex with a female teacher is the third most popular fantasy among American boys. But only one in 400,000 ever manage it. Most have to wait until they're in their mid-fifties and discover fetish role-playing before they can satisfy the urge."
"What about the other fantasies?" we asked.
"Sex with Britney Spears was number two but I believe she's been eclipsed by Angelina Jolie."
"And the number one fantasy?"
"Sex with anyone at all."

School committee member, Delores Johnson, is adamant that the sexual encounter will be 'a healing experience' for Turner, although she did express her concern that the experience may leave some minor scars.
"Mental scars?" we asked.
"No, physical. Ms Francois' nails are a bit long..."

Some critics have suggested that the decision creates a dangerous precedent which could undermine the very fabric of US decency. As one concerned Senator put it to us: "There's no telling where this might lead. If little boys start having sex with their female teachers they're soon gonna lose interest in shooting each other. If that happens we could run out of sexually frustrated cannon-fod—er, patriots—willing to sacrifice their young lives in the War on Terror. Hell, this could totally wipe out the American porn industry at a stroke!"

Jeffrey Turner himself was clearly excited by the prospect of having sex with his French teacher as we discovered when we found him masturbating over a pair of her panties in the Schools locker room. "Oh wow!" he gushed, as he hastily pulled up his speedos. "She's so HOT! Most of the guys in my class haven't even kissed a girl yet but I'm gonna go all the way with Miss Francois and maybe even get some deep, anal action!"

Understandably, some of his classmates are envious of Turner's good fortune. School bully Jimmy Trenton (15¼), told Utterpants: "Why does he get to have sex with her? He's such a weenie! I'm the one who should be doin' her tight ass!" School councillor, Deanna Jenkins has already explained to Trenton that his belligerent attitude and disregard for the happiness of his classmates may prevent him from ever having sex—even with himself.

"Eww," commented Sherry Cargill, one of the more mature girls in Turner's class. "Having sex with a teacher is so totally gross from so many positions, I don't even want to get into them."
Ms Cargill has since been suspended after it was discovered that the sixteen-year-old blonde cheerleader is involved in a ménage à trois with a female Bible Studies teacher and her 32-year-old, bi-sexual, male lover.

The school plans a rally on Friday at 1pm for Turner and Francois. The controversial act will be consummated shortly thereafter and is expected to last eight minutes—three, if Turner skips the foreplay.

Sunday, April 26, 2009

Sex with randi bhabhi,Pyasi bhabhi ki chudai ki,Bhabhi ko maza dia,Bhabhi ko pyar kia,Bhabhi ki saath maza






Sparkbeam, Tan, TashImage by Logan Antill via Flickr

hum dono bhig gaye thhey thand bhi langey lagi maine bhabhi ko bahoon mein lekar unka pyar sa hoto ka chumban lekey unkeandar garmaiy bharne laga behichak bhabhi ne mere chumban ko liya aur apni jeebh se mere hotono chhatta hum dono batth gaye aur bahono ke sahare ekdusrey ko lekar mast batth gaye maie utth kar bhabhi ki godd meine battha gaya unki chhatiya meri peeth se dane lagi unhone aagey bahon ka saar se mujhe kassliya aur pichhe se mera chumban lene lagi phirmeri paint kizip khol kar mere underwearmeine se meri rod ko nikkal kar unlyon meiekass liya boli bahoot garm hai iss thherey se pyar karne lage abmaine bhabhi ko aagey battneki sochne lagga boli kuch sunaumaine kaha kaho..........boli hulchul se aaj hawaon mein hai aag lagi mere badan maine kai raaton se...kitni tej hai iss dil ki dhadkan kitna dahaka tumhara lag raha lund ...pyar karne kelye dil ubbal kha raha hai chut ka paanibulbule chhota ja raha hai aise lamhe ko jaane na doongi aaj tumhara lund paa kar rahungi......maine kaha kuch main kahoon........boli sunao.... ..kabhi chuke ga nahin merelund ka nishana .........jaane hai saara zamanaaa tumhe paya ka saagar dikha doo.......phir na kahana mere zazbaaton se khel gaye....dil ki har baatbattado tere hoto ke pyale mere jaam hain .................main diwana hoon teratu meri jaan ha.............rest for 3rdi
bbhabhi ne apni chhati huq khol kar unshandaar jaandar nipplo ke darshan karey meine phir dono hatthono se mutthi meie bhakar unko daba diya unko rahat mili unke chere per sexy mushkarat thi bhigey badan se unka rom rom khil rahar tha maine kha aao yahan se kahin aur chale boli aaj nahin aaj ki masti aise hi loongi kal agra gumne chalne ka programme banna hai hum dono wahan se uuth kar connaught palace ek cinema hall meine film dekhne chale gayee box ka ticket liya phir woh mast bhari sexy film aur sexy hasinapass tab zindagi kokaya chhaiye box ke charo ticket leyliye thhey kis darr nahin aur kamagniko koi adchan na ho hum ek dusrey ki bahono meine samma gaye gilye kapdono ko uttar kar ek taraf rakh diya hum film kum masti lootey rahe film end ke bbad dinner karke ek long route ka three wheele pakada ka pane pyar ko pura karna per woh aaj adhura hi rahana tha baarish tgej tthi ghar per chintaa ho rahi hogi issley ghar chal diye ghaar jaakar apne agra jaaney ka programme batta diya ussi saamay ek private taxi ka intezaam karaba liya usko 8.a.m. per anne ko bol diya aur sleeping room ki taraf chal diyae mujhe saari raat bhabhi urf lialia ka dhayna aata raha meri khadki se dekhne per ahass hua unki khidki kuch khuli hui thi maine nazar doayi dekha woh karbate plut rahi thi shanshaalam ghari nindraa meine thhey maine issra kara chup chap dabey parron se bahar aayi aur hum dono mere room meie aakar ek dusreey ki bahaono meie chipat gaye jaise hum dono pcihle kai saalono se milan nahin hua aur khub kas kar chumabo ka addan pradaan kartey rahe kuch ahaht hui maine kaha ab jaiye aaj ki raat ke baad phir milna hi pyas ko mittalengey dusrey din hum dono agra ke liye chaal diye aasmaan badlo se gira hua tha baarish ke pure pure aasarr nazar aarahe thheytand bhi achi thi per lund mera ANDAR CHAK RAHA THHA CHUT RANI KE DARSHAN KARDO PER MAINE LAILA KO ZARA BHI ISS BAATKA PATTA NAHIN CHALE DIYA USSNE KHUD MERE GALLON KA CHUMBAN LIYA BOLI KYA YAAR DHILLEY HO RAHE MASTI KI FIZA MEINE MAST HO JAO.........REST FOR 5TH
HUM LOG AGRA KE LIYE CHAL DIYE HMNE RAATEY PYAR KA MAZA LIYA SARDI KE MAUSAM KO PASS PHATKNE BHI NIHINDIYA AGRE PAUCNH KAR PHALE HOTEL MEINE EK ROMANTIC KAAM SUTR KA KARAYKARMA KARA PHIR GUHMNE NIKLE SUB KUCH EK DIN KE ANDAR DEKHA NIGHT DINNER LEYKAR HUM HOTEL KE ROOM KA LUTFUTTHNE KE LIYE WAPAS AGEY AUR APNI PAHLEPYAR KE UNCHANDO KO CHUMBANO KE SAHAREYPURA KARTE RAHE PHIR HUM DONE APNE KAPDONO KO APNE BADAN SE UTTRA CHALU HO KAR PURE NUDE HOGAYE EK DUSREY KE BADAN KA SAAF TAORR SE NIRKANH KARKE DIL KO DIL SE MILANE KE LIYE AGGEY BADDEY UNKA CHIKA MAASAL BADAN PANI NIPPLE KI NONKE AUR TIRCHI AANKE MERE DIL KO GHYAL KAR CHUKE THI UNOHE KAHA KYA BAAT HAI AISE ROD AUBMEREPYAR KE SAAGAR MEIE GAAR KA SANGEET GUNGAYE GA AUR HUM NAZIDIK HOKAR AGRR HOGEY HUM USS SAMAY EK JISM DO JAAN THHE ROOM KE ANDAR HUM DONO KI GARM SAANSN KA SHOR HUM DONO EK DUSREY KO PACHHAR NEE KI LIYETYAR THHEYPER MERE PAHALWAN NEY AAKHIR USS HAZRO JAHAZ DUBONEY WALI GHARHI JHEEL KO BAHAR NIKLE KA RAASTA DIYA MERA ROD USSKI DHARA MEINE DUB KAR BHIGG GYAA WOH MASTI SE THOKKAR PER THOKKAR MARE JA RAHA THA AUR WOH NICHE SE USS DHAKE UCHHAL UCHHAL KAR LETI BOLI MAR JAUNGI MITJAUNG BUS KARO PER MAHARJA DHI RAJNEUNKO ITTNA PELAKI UNKO UNKI JAWANIKI PYAS KO DOOR KAR DIYA AUR HUM PHIR MAST HO CHIPAT KAR LET GAYR PARNTU THODI DEYE BAAD PHIR EK BAAR PROGARMME KAAMAANGI CHHAT KOPURA KARNE KA YEH FUCKING KA DAUR PAHEL SE BHI JAYADA MAST THHA MAINE UNKO GHODI BAANNA KAR NICHHEY SE JO PELA UNKA BADAN HILL UTHHA USKE BAAD MAINE UNKE DOODH KA JAYAKA KHUB LIYA JO RAAT KO LETELATE HUM DONO NIND PAAR KARNE LAGEY NEXT MORNING MEINE HUM DONO NE EK SAATBAATH KARA USSME HUM NE EK DUSREYKE BADAN KHOOBRAGDA AISI SARRDI KA MAZA USS BATHROOM MEIE LIYA KI SEX KI TAMMNA USSI BATHROOM MEIE EK PAL DOOR NA HONEY DI AUR USSJAGH BHI HMUNE CHUDAI KARHI DAAL USSKA MAZA KHOOB LIYA AAKHIR MEIE FULL BATH KARKE HUM DONONUDE HI PLUNG AAKAR KAR PADDEY RAHE CO.T..6TH
HUM DONO KE PYAR KI PURIKIRYAO KO UPPER NICCHE KHADEY HOKAR LET KAR MUHH SE CHSNE HAR THERE SE APNE SEXY LUND AUR CHUT KA PRAYOG KARKE SANTOOSHTI KARE HATE WOH BOLI TUMNE PYAR KYARSE MUJHE JO CHODA HAI MAZA AGYA TUM MERE JIVAN KE LIYE HI NAHIN MERI JAWANI KE LIYE BHI UPYOGI HI RAHOGEY HUM UTTHEY KAPDEY PAHANEY CHAL DIYE DELHI KI TARAF AUR CAR MEUINE BHI BHABHI NE LEYT KAR PYAR KO ROKA NAHIN MAST HOKAR ANAND LIYA AUR PHIR BOLI YEH PAHALA PYAR JO HUMNENUDE HOKAR KARA WOH USS RAA SE ACHHA ISS RAAT KA HONEYMOON RAHA JO HUMDONO KO YAAD RAKHANA CHHAIYE ISSO ROKEYNGEY NAHIN JUB BHI MAUKA MILEGA MAIN TUMHEY ISSKA BHOG LAGBADOONGI HUM PYAR KARTE KARTE DELHI AAGEY.


Reblog this post [with Zemanta]

Saturday, April 18, 2009

Sex with wife,bivi ko choda,suhaag raat ka maza,Sexy housewife,Pyasi dulhan,Pyasi bivi,housewife ki pyaas bhujai






Desperate Housewives Cast, Eva LongoriaImage by Fuuu via Flickr

Mera naam annu hai. Mere pati sandeep, ek chemical company me achchhi pad par haim. Hum log waise to bihar ke rahane wale haim par pichhale 4 salon se haryana main rah rahe haim. Sandeep ki umar 36 sal ke hain par 33 se jyada nahin dikate. 5'10" kad hai, halke se mote hain, gore aur sundar haim. Mera umar 33 saal hai, par 30 saal ki dikhtee hum, 5'3" kad hai, jism 36-27-36 hai. Humane apani is jindagi ki suruat kaise ki ab mai maim ye batana cahumgi. Mujhe lumbe arse se yaha shak tha ki sandeep dusaree auratom ko chodane ka bahut icchuk tha. Par koi 1 sal pahale usane kahana suru kiya ki "annu, umar bahut choti hoti hai aur hame yaha bhi anubhava karana chahiye ki dusarom ke saath chudaaee karane main kaisa mazaa aataa hai kyonki hum donom ne vivaha ke pahale kisi se chudaaee nahim kee thee." wo kisi dusari stri ke saath chudaaee ka luft uthana cahata tha aur mujhe bhi utsahit karata tha ki main bhi kisi dusare mard ke saath chudaaee ka anand uthaum. In batom ke daur se humaree chudaaee main anand aur badh gaya tha. Jab doston ko apane ghar me bulate to sandeep kichen me mujhase aakar batata ki aaj use kis dost ki bibi ko chodne ka man kar raha hai. Waha mujhase bhi puchhata ki aaj mera man kis dost se cudawane ko kar raha hai. Yaha sab batem karake hume bada maza aane laga aur huma sabake jane ke bad us dost aur uski bibi ka nama leke ek dusare ko chodane lagate the. Kuchh dino tak bistar main chodte samay is bare men bate karate-karate meri bhi himmat badhi gayee aur main dusare jode ke saath kalpanik adla badli chudaaee ke liye taiyar ho gai. Phir humne dhundna suru kiya aur humari nazar gurjog aur menaka par padi jo humare hi pados main kuchh hi dur main rahate the.

In kuchh salon main humari unase dosti kafi gahari ho gai hai. Ye donom bhi lagabhag humari hi umar ke the. Gurjog 38 sal ka tha aur narinder 32 ki. Narinder ka sharir bahut sundar (32-26-38) tha. Wo kafi patli thi aur nayan-naks tikhe the. Hum dono unake savabhav aur sundarata se kafi prabhavit hue the. Apani chudaaee ke samay ab hum gurjog aur narinder ke bare me sochne lage aur unake saath cudaai ki kalpana karane lage. Jab bhi sandeep mujhe chodta tha to mujhase yahi kahata ki meri choot kitani rasili aur sumdar hai aur main badi asani se gurjog ko apane saath chudaae karane ke liye pataa sakatee hum. Phir maine bhi sandeep se kaha ki uska lund itana achchhaa hai ki narinder bhi usake lund ka swad lene ke liye asaani se atur ho jayegee. Wo mujhse puchhata ki aaj mujhe kisake lund se cudavana hai, uske ya gurjog ke. Mai bhi sandeep se puchhtee ki aaj use kiski choot chodne ka man kar raha hai, meri yaa narinder ki. Sandeep ne mahasus kiya ki mujhe in batom se bahut maza ata hai aur mai khub uttejit hokar sandeep se cudwane lagi thi. Din to sandeep chudai ke dauran mujhase puchhane laga "annu, batao to sahi, abhi tumhari choot ke andar kiska lund ghusaa hai?" maine bhi bina jyada hicak ke bola "sandeep, is samay to meree choot gurjog ke lund ka maza le rahee hai." jald hi maine bhi sandeep se puchha, "sandeep, tumhara lund kiski choot main hai, to sandeep bade maje se bola ki narinder ki choot me." sandeep ne kuchh kaha nahim par yeh jarur mahasus kiya ki jab main gurjog ke saath chudaaee ki kalpana karatee hum, to mera chudaaee main utsaha aur barh jataa hai aur mai sandeep se khub jor se cudawatee hum. Phir ek din maine usase kaha ki kyom nahim wo mujhe chodte waqt yaha kalpana karata hai ki wo narinder ko chod raha hai aur chodte samay mujhe narinder kahakar hi pukare. Kafi dino tak roz hum log is kalpanik duniya main ek dusare ko gurjog aur narinder ke naam se chodte rahe, maim use gurjog pukarati aur wo mujhe narinder. Phir lagabhag aaj se 5 sal pahale, ek din acanak anjane main hi, gurjog aur narinder ke saath ye kalpana hakikat main badal gai.ek din gurjog aur narinder ne hume raat ko dinner par bulaya. Hum unke ghar gaye

Aur waham sandeep aur gurjog ne saath baitakar thodi whiski pee. Maine aur narinder ne bhi thodi si li. Tabhi ekaek gurjog blu flimo ke bare main baat karane laga, chunki use bhi pata tha ki hum dono aisi picture aksar dekha karate the. Gurjog ne sandeep se puchha ki kya usne kabhi koi indian blu flim dekhi hai? Usane kaha aisi flim dekhne main bada maza ayega. Sandeep ne gurjog ko bataya ki ab aisi flime ab dhire dhire sabhi jagah par miltee hai aur humne kuchh dekhi bhi haim. Ye jyada mazedar hoti haim kyunki saree aur petticoat utha kar bhartiya auraton ko alag alag logon se apni choot chudwate dekhne me alag hi anand ata hai. Jab bhartiya auraten apni sundar sa mooh khol kar kisi ka lund chustee hai to apna lund to khara ho jata hai. Sandeep ne gurjog ko bataya ki uske car main ek video cd pada hai jo hum wapas lautane wale the. Usne kaha ki agar gurjog chahe to use wapas karane ke pahale dekh sakta hai. Kyounki narinder ne bhi kabhi bhartiya blue film nahee dekhi thi gurjog ne use sujhav diya ki we dono use apane bedroom main dekh lenge aur humari wapasi par lauta denge. Sandeep ne unhe utsahit karate hue kaha ki hum dono tab tak koi dusari hindi film wahi drawing room main dekhenge. Par gurjog ne kaha ki ye to badtamizi hogi aur chunki hum sab adult hain, hum sab ko blue film ka anand ek saath uthana chahie. Halanki sandeep aur mujhe isme koi itraz nahee tha par narinder ko kuchh samsay main lag rahi thi. Usake bad narinder ke saath main rasoi main gai aur use himmat di ki nazadiki dostom ke saath aisi film dekhane main koi harz nahin hai. Hum rasoi se kuchh aur samose aur drinks lekar aye. Kuchh samay bad narinder ne halke se kaha ki use bhi wah film dekhane main koi aitaraz nahin hai. Sandeep bahar jakar car se cassatte nikal laya jisaka naam 'bomby fantasyi' tha. Hum sab unke bedroom main chale gaye. Main aur sandeep sofe par baith gaye aur gurjog aur narinder apane bistar par.

Gurjog ne light band karake film chalu kar di. Hum logon ne ye film dekhi hui thi jismain do mard aur do aurat ke ek hi bistar par chudee ki kahani thi. Hum shantee se sofe par baith kar gurjog aur narinder ke bhav padhane ki koshis kar rahe the. Kamare main tv ki roshni ke alava andhera tha. Kuchh der main hume laga ki gurjog aur narinder garam ho rahe the aur unhone apane ap ko kambal se dhak liya tha. Aisa lag raha tha ki jaise gurjog, narinder ke saath chudaaee se purv ki harakaton main mashgul ho gaya tha. Ye dekh kar sandeep bhi garam ho gaya aur mujhe chumne laga aur meri chuchiyon se khelne laga. Ab gurjog aur narinder apane ap me itne vyast the ki unka dhyan humari or nahee tha. Yeh jan maine bhi sandeep ke lund ko haathon me lekar dabana shuru kar diya. Sandeep ne bhi apana haath meri choot par rakh diya, aur hum bhi gurjog aur narinder ke bich chal rahe sambhavit khel main shamil ho gaye. Acanak sandeep ne dekha ki gurjog aur narinder ke ooper se kambal ek or sarak gaya tha aur uski nazar gurjog ke nange chootaron par padi narinder ki saree utar chuki thi aur gurjog narinder ke upar charha hua tha. We dono poori taraha chudai main lag gaye the. Gurjog apna 8" ka khara lund narinder ki choot me ghuser chukka tha aur apne haathon se narinder ki chuncheon ko masal raha tha. Yeh dekh kar sandeep ne kaha ki wo bhi mujhe chodna chahata hai aur eh kah kar sandeep ne mere dono chunchion ko pakar kar kas kas kar dabane lag. Par main sharma rahi thi kyounki gurjog aur narinder ki taraha humare pas humare nange badan ko dhakane ke liye kuchh nahee tha. Par thodi hi der me main bhi chudai ki chalti hui film, apni chunchee ki masalaee aur gurjog aur narinder ki khuli chudai se kafi garam ho gai aur sandeep se mai bhi apni choot chudwana ke liye tarpane lagee. Ab gurjog aur narinder ke ooper para hua kambal bas naam matr ko hi unke nange badan ko dhank raha tha. Narinder ki nangi chunchee aur uski pet aur nangee janghe saf saf

Dikh raha tha. Gurjog is samay narinder ke ooper charha hua tha aur apna kamar utha utha kar priye ki choot me apna 8" ka lund pel raha tha aur narinder bhi apni patli kamar utha utha kar gurjog ke har dhakke ko apni choot me le rahi thee aur dhire dhire barbara rahi thee jaise, haiiiiiiii, aur jooor seee chodoo, bahuuut mazzzzzzzza rhaiiiiiii haiiiii. Ye dekh kae meri choot gili ho gayee aur mai bhi sandeep se wahin sofe par chudawane ko razee ho gai. Meri razamandi pa kar sandeep mujhpar tut para aur meri dono chuncheon ko lekar pagalon ki tarah unhe masalne aur chusne laga. Mai bhi apni haath age le ja kar sandeep ka tana hua lund pakar kar sahalane lagee. Jab maine sandeep ke lund to sahala rahi thee to mijhe laga ki aaj sandeep ka lund kuchh jyada hi akra hua hai. Sandeep teji se apne kapade utare aur mere upar ate hue meree bhi saree utarane laga. Kuchh hi der main hum dono sofe par gurjog aur narinder ki taraha nange ho cuke the. Tv ki dhundali roshani main bhi itana to saf dikh raha tha ki kambal ab puri tarah se hat cuka tha aur gurjog khule bistar par humare hi samane hi narinder ko jamkar chod raha tha aur narinder bhi apne charo taraf se bekhabar ho kar apni kamar utha utha kar apni choot chudwa rahi thee. Mere khyal se gurjog aur narinder ki khullam khulla chudai dekh kar mai bhi ab bahut garam ho chuki thee aur sandeep se boli ki ab jaldee se tum mujhe bhi gurjog ki taraf chodo, mai apni choot ki khujlee se mari ja rahi hoon. Meri baat khatam hone se pahale hi sandeep ka tanatanaya hua lauda meri choot main ek joradar dhakke ke saath dakhil ho gaya. Sandeep apne lund se itne jor se meri choot me dhakka mara ki meri mooh se ek jor dae chikh nikal gayee. Main to itnee jor se chikhi jaise ki uska lund meri choot ke andar pahali bar gaya ho! Eka ek pura mahaul hi badal gaya. Mari chikh se gurjog aur narinder ko bhi pata lag gaya thaa ki hum dono bhi usi kamare main hain aur apni chudai main lag cuke hain.ye hamare jivan ke ek naye adhyay ki shuruat thi jisane ki hume adla badli karke chudaaee ke anand ka rasta dikhaya. Meri chikh sunkar narinder ne gurjog ka lund apni choot me lete hue dheere se boli, "lagata hai ki

Sandeep aur annu bhi apni chudai shuru kar diya hai." ye sunkar gurjog ne awaz di, "kya sandeep, kya cal raha hai? Kya tum aur annu bhi wahi kar rahe ho jo hum aur narinder kar rahe hain?" sandeep ne jawab diya, "kyo nahin, tun dono ka live show dekh kar kaun apane aap ko rok sakata hai. Isiliye mai aur annu bhi wahi kar rahe hain jo iswaqt tum aur narinder kar rahe ho." gurjog bola, "agar hum log sabhi ek hi kam rahe to fir ek dusare se kya chipana aur kya parda? Khule manch par aa jao, sandeep. Aao humlog ek hi palang par apni apni biwiyon ko chit leta karke unki tange utha karke unki chooton ki bakhiya udehrte hai." sandeep ne puchha, "tumhara kya matalab hai, gurjog?" "mera matalab hai ki tum logo ko sofe par chudai karne me mushkil a rahi hogi, kyon nahin yahee palang par a jate ho humare pas, aram rahega aur theek tarike se annu ki choot me apna lund pel sakoge, matlab annu ko chod sakoge." sacchi baat to ye thi ki hum wakai sofe par badi vichitr sthiti main the. Sandeep ne mujhase puchha ki kya mujhe palang par jane main aur narinder ke bagal me let kar choot chudwane me koi apatti hai. Maine kaha nahi. Maim un dono ki chudai dekh kar kafi chudasi ho uthi thi aur unki chudaaee ko nazadik se dekhana chah rahi thi. Tv ki dhimi roshni me main ye soch rahi thi ki ek hi palang par par let karke narinder ke saath saath choot chudwane me koi pareshani nahi. Par mujhe ane wali ghatana ka andesha nahi tha..sandeep ne mera haath apane haath me liya aur palang ki or chal pada janha gurjog aur narinder chudai me lage the. Hume ata dekh gurjog ne apni chudai ko rok kar humare bistar par ane ka intizar karane laga. Gurjog ne narinder ki

Chudai to rok liya tha lekin apna lund narinder ki choot se nahi nikala tha, wo abhi bhi narinder ki choot me jar tak ghusa hua tha aur gurjog aur narinder ki jhante ek dusre se mile hue the. Sandeep ne palang ke nazdik pahunch kar mujhe narinder ke pas chit ho kar letne ko kahaa. Jaise hi main narinder ke bagal me chit ho kar leti, gurjog mujhe chor kar utha aur kamare ki light jalakar wapas bistar par a gaya. Hum logon ko eka ek sara ka sara mahul badala hua nazar ane laga. Hum charo ek hi palang par chamkti roshani main sare-am nang-dhadang chudai me lage hue the. Gurjog aur narinder bina kapadon ke kafi sundar lag rahe the. Narinder ki chuncheyan chote chote the par ****ar kafi bade the. Uski choti choti jhante badi safai se uski sundar choot ko dhake hue thi.kamare ki halki roshni me narinder ki choot jo ki is samay gurjog ka lund se chud rahi thee kafee khulee khulee si lag rahi thee. Kamare ki chamkti roshni me gurjog ke khade lund ko narinder ki choot ke ras se chamchamate hue dekha. Uska lund sandeep se thoda lumba raha hoga, par sandeep ka lund usase kahin jyada mota tha. Sandeep bhi narinder ko nanga dekh kar bahut khush tha. Mujhe yad aya ki sandeep ko hamesha bade mammo aur bade ****aron wali auraten pasand thee. Maine gurjog ko apane nange jism ko bhari nazarom se ankata paya aur use shartiya mere bhari mamme aur gol gol bhare bhare ****ar bha gaye the. Gurjog ne bistar par akar narinder ki khuli jamghom ke bich jhukte hue apana lund usaki gili choot se phir se bhira diya. Narinder bhi jaise hi gurjog ka lund api choot ke munh me payee to jhat se apni tango ko ooper utha dee aur ghutne se apne pairon ko pakar liya. Ab narinder ki choot bilkul khul gaye aur gurjog ne ek jor dr jhtke ke saath apna lund narinder ki choot me dal diya. Ye dekh sandeep ne bhi apana lund apne haath se pakar kar meri choot ke che se lagaya aur ek jhatke ke saath meri choot ke andar ghused kar mujhe chodne laga.

Gurjog halanki narinder ko bahut jor se chod raha tha par usaki nazar meri choot par tiki hui thi. Sandeep ka bhi yahi hal tha aur uski nazar narinder ki chudti hui choot par se hat nahin pa rahi thi. Mujhe eh gurjog aur ptiya ke saath saath chudai karwane me bahut maza aa rahi thee aur ab mai bhi garma kar apni kamar uchka uchka kar sandeep ka lund apni choot me dalwa rahi thee aur mere bagal me narinder bhi apni tango ko utha kar ke gurjog ka lund apni choot se kha rahee thee. Palang par char logon ke liye jagah kam tha aur humare jism ek dusare se takara rahe the. Narinder ka pair mere pair se aur sandeep ki jangh gurjog ke jangh se chuu raha tha. Thori der tak mai apni choot chudwate hue narinder ko dekh rahi thee aur thori der ke bad mai ne apani haath age bada kar narinder ka haath pakad liya. Narinder ne khushi ka izahar karate hue mere haath ko dabayee aur apni kamar uchkate hue meri taraf dekh kar muskuraee. Yeh dekh gurjog ne apana haath barha kar mere pet par meri choot se thoda upar rakh diya. Mujhe gurjog ka haath apne pet par bahut achchha laga aur maine gurjog se kuchh nahin kaha. Gurjog ka harkat dekh kar sandeep ne bhi apna haath narinder ki jangh par uski choot ke pas rakh diya aur narinder ki jangho ko halke halke se sahalana aur dabane laga. Gurjog aur sandeep ke in harakaton se hum sab me ek nai tarah ki chudas bhar gayee aur dono mard hum dono auraton ko jor jor se chodne shuru kar diya. Acanak sandeep ko humara wo vartalap yad aya jisme huma kisi dusare jode ke saath chudai ki kalpana ki thi. Sandeep ne mujhse puchha, "annu kya tum aaj kisee nayee cheez ka anand uthana chahogi?" mai sandeep se puchhee, "tumhara kya matalab hai sandeep? Tum aur kis naye anand kee baat kar ho? Abhi to mujhko narinder ke saath uski palang par let kar tumse apni choot chudwane me bahut anand mil raha hai." tab sandeep muskurate hue meri chuncheon ko apne haatho se masalte hue bola, "aaj gurjog se chudwane ka

Mazaa lene ke bare me tumhara kya khyal hai?" mai aur sandeep kalpana me gurjog aur narinder ke saath itni bar ek dusare ko chod chuke the ki ye sab baten mere liye nai nahi the. Isliye mai sandeep se boli, "sandeep, aaj meri choot itni garm ho chuki hai ki mujhe isse koi fark nahi padta ki aaj mujhe kaun chodta hai, tum yaa gurjog. Bas mujhe apni choot me koi na koi lund ka thokar chahiye aur wo lund itna thokar mare ki mai jaldee se jhar jaoon. Is samay mai apni choot ki khujlee se bahut pareshan hoon." yaha sunate hi sandeep ne gurjog ki or mud kar kaha, "gurjog, kya tum aaj ek naye anand ke liye annu ki choot me apna lund dalna chahoge? Kya tum aaj annu ko chodna chahoge?" sandeep ki baat sun kar gurjog jhatapat narinder ki choot me char chaha kas kas kar dhake mare aur khusi se bola, "zarur sandeep, par agar narinder bhi ek naye anand ke liye sandeep se apni choot cudawana cahati hai to." jab maine dekhi ki gurjog aur sandeep apne apne biwion ko dusre se chudwana chahate hain to fir maine himmat karke narinder se puchhee, "narinder, kya tum bhi ek naya anand lena cahati ho, sandeep ka lund apni choot me dalwa karke usse chudwana chahatee ho?" narinder thori der tak sochne ke bad gurjog ke gale me apni bahon ko dal kar aur uske seene se apni chuncheon ko ragarte hue boli, "kyuon nahee! Agar dusre mard ke saath annu apni choot chudwa sakti hai aur ye annu ke liye theek hai to mujhe kyon fark padana cahiye? Mai bhi sandeep ke lund se apni choot chudwana chahatee hoon aur ye bhi dekhna chahati hoon ki gurjog ka lund kaise annu ki choot me ghusta hai aur nikalta hai aur kaise annu apni choot gurjog se chudwatee hai. Aaj mai bhi annu ki tarah chinal banna chahatee hoon aur kisi dusre mard ka lund apni choot me pilwana chahatee hoon." aur yahi hum logo ki adla abdli chudaaee ka agaz tha. Narinder ki baton ko sunkar gurjog ne apna lund narinder ki choot se bahar kheench liya aur sandeep se bola, "chal ab hum apni apni biwiyan badal kar unki choot ko chodne ka sab se adbhut nazaara lete hain." gurjog ki baat sunkar sandeep ne bhi apna lund meri choot me se nikala aur narinder ki or badh gaya.

Gurjog bhi apne haath se apna lund pakar kar mere pas aya. Gurjog mere pas akar meri jamghom ke bich jhukte hue usne pahale meri choot par ek jordar chumma diya aur phir apana lund meri kulabulati hui choot main lagaya aur ek dhakke ke saath apna lund meri choot ke anadar ghuser diya. Mai bhi pni kamr uchka kar gurjog ka pura ka pura lund apni choot me dalwa liya. Phir mai apni choot me gurjog la lund leti hui sandeep ko bhi narinder ki choot me apna lund ghusa kar narinder ki chudai shuru karte hue dekhee. Sandeep aur narinder dono bade josh ke saath ek dusre ko chod rahe the. Jitna tezee se ajat apna lund narinder ki choot me ghuserta utni hi tezee se narinder bhi apni kamar uchka kar sandeep ka lund apni choot me le rahi thee. Mai ek nayaa lund apani choot me dalwa kar bahut khush thi aur khoob maze se gurjog ka lund apni choot me pilwa rahi thee. Gurjog ka lumba lund meri choot ke khoob andar tak jaa raha tha aur mujhe gurjog ki chudai se bahut maza mil raha tha. Gurjog bhi meri chuncheon ko apne dono haathon se masalte hue mujhe chod raha tha. Mai bar bar sandeep ke mote lund ko narinder ki choot me jata hua dekh rahi thi. Sandeep bhi meri choot ko gurjog ke lund se cudte hue bina pareshani ke dekh raha tha. Narinder bhi sandeep ke lund ko meri choot main andar bahar hote dekh rahi thi aur gurjog sirf meri bina jhanton vali cikni choot ko dekh kar use chodne me pura dhyan lagaye hue tha. Is samay mujhe laga ki duniya me apne pati ko apni sabase chaheti saheli ko chodate hue dekhne ka sukh aparampar hai. Tab jabaki mai khud bhi usi bistar par us saheli ke pati se sabake samne khulamkhullaa chudwa rahi hum. Kamare me sirh humari chudai ki awaz gunj rahi thee. Narinder apni choot me sandeep ka lund pilwate hue

Har dhakke ke saath ohh! Ohh! Ahh! Ahh! Kar rahi thee aur bol rahi thee"hai sandeep kya mast chod rahe ho, aur jor jor se chodo mujhe, bahut dino ke bad aaj meri kayde se chud rahi hai. Hai kya lund hai tumhara. Meri choot lag rahi hai aaj phat ho jayegee. Tum rukna mat, mujhe aaj khoob chodo. Chod chod kar meri choot ka bhosra bana do." sandeep bhi narinder ki chunchee dabate hue apna kamar utha utha kar hachak hachak kar narinder ko chod raha tha aur bol raha tha, "hai meri chuddakr rani, aaj tak tune gurjog ka lund khayee hai, aaj tujhe mai apne lund se chod chod kar teri choot k0 nazaara doonga. Aaj teri choot ki khair nahi." idhar gurjog meri choot chodte hue bol raha tha, "hai meri jaan, tum itne din kyon nahi mujhse chudwaee. Aaj teri choot dekh mai kaise chodta hoon. Teri choot mere lund ke liye bana hua hai. Aaj ke bad tu sirf mujhse chudwagee. Le le mer lund ki rani le mere lund ka thokar kha apni choot ke andar. Maza aa raha ki nahi meri jaan, bol na bol, kuchh to bol." pure kamare me bas pak, pak, pakat pakat ki awaz gunj rahii thee. Tabhi acanak gurjog ne mujhe chodte chodte achchhanak apni chodna band kar diya aur apna lund meri choot se nikal karke mujhe palang par se uthne ke liye bola. Jaise hi mai palang par se uthee to gurjog jhat meri jagah par let gaya aur mujhe apne ooper kheench karke mujhse uske char karke chodne ke liye bola. Mai to garam thee hi aur isliye mai gurjog ke kamar ke dono taraf apni haathon ko rakh karke gurjog ke lund ko apne haatho se pakar karke uske supare par ek chumma diya aur gurjog ke ooper char gayee aur apne haathon se gurjog ka lund pakar karke apn choot ke ched se bhira dee. Gurjog bhi neeche se meri dono chuncheon ko apne haathon se pakar kar unko dabate hue neeche apna kamar uth karke apna lund meri choot ke andar dal diya. Mai gurjog ke ooper baith kar uske lund ko apne choot me leti huee mur kar dekhee ki sandeep ne bhi narinder ki choot marne ka asan badal liya hai aur wo ab narinder ko ghori bana karke ukroo hone ke liye kaha. Uske bad sandeep ne narinder ke bade ****aron ko pakad kar use pichhe se chodna shuru kar diya. Narinder ghori ban kar sandeep ke dhakkon ka jawab dene lagi aur mai bhi gurjog ko oopar se teji se gurjog ko chodne lagi. Thodi hi der me hum charo ek saath jhad gaye. Jharte samay gurjog ne mujhe apne se chipka liya aur apna lund jar tak meri choot me ghuser kar apna pura ka pura mal meri choot ke gharai me chora diya. Udhar sandeep bhi narinder ko apne chipka kar narinder ki choot apne lund ke pani se bhar diya. Jharte waqt mai aur narinder ne apne haathon se gurjog aur sandeep ko apne se sata liya tha aur jaise hi choot ke andar lund ka fouwara ****a choot ne bhi apni apni fouwara chor diya. Agar aap bhi aisi hi adla badli karna chahte hain to sahi jagah hai

Reblog this post [with Zemanta]

Saturday, April 11, 2009

Sex with mother,mama k saath maza, mom ki chudai, mom ki choot phari,hot mom,sexy mom,daughhter with mom

Boat Ornament #2Image by rypmar7 via Flickr


ap logone meri pahali story ko bahut pasand kiya mujhe aap logo ke kafi mail mile. Ab mein aap logo ke samane meri dusari story pesh karane jaa rahi hooon wo bhi aap logo ko acchi lagegi ye meri aasah hai. Mein Shakuntala aunty ki deewani ban gayi thi, ab mujhe shakuntala aunty aur meri mummy ke saath chudai karane mein bahut maza aata hai.Jis din chudai na ho us din mujhe chain nahi aata hai. Dusare din hum teeno raat ko karib 9 baje kamare mein gaye aur turant pure kapare utarake nangi ho gayi, or ek dusare ko bhuke share ki taraha chumane lag gayi, mein aunty ko chum rahi thi aur meri mummy meri gaand aur choot chat rahi thi. Tabhi aunty ne meri choot pein makkhan lagaya aur choot ko jorose chatane lagi aur mein aunty ki choot aur kabhi gaand ko chatane lagi aur meri mummy ye sab dekhar apni hi choot mein dildo dalkar chodane lag gayi us ke muhase ajjeb si aawaj nikal rahi haa uffff ma auaaa wo bahut jor se dildo ko apne choot ke andar bahar kar rahi thi, aakhir mein wo jor se jhad di aur kaha meri pyari beti meri choot chus.

Mein to yahi chahatithi mein turant apane mummy ke paas jakar unki taange failiyi aur unki choot mein ka cum chatane lagi mujhe uske choot meins nikale pani ka tadste bahut acchi lag rahi thi mein pahali baar wo pani pi rahi thi tabhi aunty ne picchese mere choot mein dildo dal diya mere muhase aaaaaa aaaaa uuuuuuuuu maa ki aawaj nikal gayi. Sahakuntala aunty ab jor se dildo ko mere choot ke andar dal rahi thi mein dard se karaha uthi. Mujhe bahut dard ho raha tha lekin shakuntala aunty mere dard ki parawa kiye bagar dildo ko aur jorse andar bahar kar rahi thi. Mujhe maja aa raha tha aunty bhi maje le rahi thi apane choot meon apane hi haath ki ungaliya dalkar andar bahar kar rahi thi aaaa maaaa ugfffff mein zaranewali hoon aunty ne kaha to mein ne kaha aunty mere muh mein zarana aur apana mut bhi mujhe pila dena aunty mere muh mein jor se zar gayi mein uske cum ka ek bhi katra niche girane nahi diya aur mein aunty choot jorose chatane lag gayi, usne mujhe apana mut bhi pilaya , mein ne uska kuch mut apane muh mein waisa hi rakha aur utkar khari ho gayi aur aunty ko kiss karane lag gayi mein wo mut aunty ke muh mein dal diya wo bhi bahut pyarse pi gayi.

Ab humein mummy neb hi join kar liya, Shakuntala aunty meri choot chat rahi thi aur mein mummy ki chooot chat rahi thi aunty kabhi kabhi mere boobs daba deti to mujhe aur bhi accha lagata tha. Mummy jor se bol rahi thi chus apni maa ki choot aur jor se choos jahase tu bahar aayi thi, mein mummy ki choot aur jor se chus rahi thi,mummy bhi apni choot jor se upar niche kar rahi thi, aunty bhi meri choot jorse chus rahi thi, achank aunty uthi aur mere chote chote boobs ko jor se masalane lagi mein machal uthi pahali bar koi aurat mere boobs ko daba rahi thi aur dabate ja rahi thi, mein jor se chilla rahi aur jor se dabao shakuntala aunty mein ne bhi aunty ke bare bare boobs haat mein lekar dabana suru kiye,aunty boobs kya the bare bare aur nipple kalasa bahut accha lagata tha? Aunty kabhi kabhi mere nipple ko muh mein lekar chusati tab mere nipple ko daat se katati bhi thi mein chilla uthati thi, aunty boobs mein pahali bar daba rahi thi, kisi aurat ke boobs dabana ye mere liye pahala samay tha aur mujhe bahut accha lagata tha. Aunty pure masti mein this aur jor se daba bahut accha lagata hai aaaaa uffff maaa.

Ye sab hamara chalata raha. Teeno thak gayi thi, humane kapare pahane aur khana khaya aur ghumane chale gaye. Raat ko phir khana khane ke baad thodi der tak T.V. dekha aur phir aunty aur mummy mere pass baithar mere boobs dabane lag gayi. Mein phir se masti mein aane lagi, Shakuntala aunty to pure josh mein dikh rahi thi, auntyne khud ke pure kapare utare aur meri bhi pure kapare utare aur mujhe nanga kar diya, aunty aur mummy dono ne apni choot par dildo bandha liye aur mummy ne meri choot mein dildo dal diya mein karaha uthi.aaaa uffff aaaaa.uuuuuuuuu aur jorse mummy bol rahi thi bahut aag hain na teri choot mein aaj puri aag shant kar denge. Shakuntala aunty ne mere muh mein dildo dal diya aur andar bahar kar rahi thi. Uggguuguuuuu mere dono hole mein dildo thein. Abhi hum teeno pure masti mein thi, mummy bhi mujhe pure speed se chod rahi thi, aur gandi gandi galiya bhi buck rahi thi, mein bhi usko beti chod bol rahi thi aur jor se chodane ke liya kaha rahi thi, aunty bhi mer muh mein ka dildo ko bahut jor se aage piche kar rahi thi, mein kitani bar zari yein mujhe malum bhi nahi tha, meri choot puri gili ho chuki thi, mummy ne dildo ko bahar nikala to aunty ke jeeb ne chooot pe kabaja kiya aur wo pura pani chatane lag gayi aur mein mere mummy ki choot ka pani pi rahi thi,mummy ne mere muh mein apana garam mut chor diya wo mein bare pyar se pi gayi.
Ab aunty ne meri gaand chatana shuru kiya aur bol rahi thi neesha teri gaand hai ya makkhan mere ched mein ungali dalkar use andar bahar kar rahi thi aur jeeb se chat bhi rahi thi. Mujhe bahut accha lag raha tha aur aunty ne ek dam usmein dildo dalane ki koshis ki to mein chilla uthi nahi harami shakuntal aunty to aur kosish karane lagi usne aadha dildo gaand mein dalanae mein kamayab ho gayi , aur wo mere mummy ko boli tume iski choot mein dildo dalo aur jorse ise chodo aunty apni speed badha rahi thi, aur meri gaand ko far rahi thi, thod der mein mera dard kam huwa aur mujhe anal sex mein bhi maja aa raha tha, mummy bhi pure speed se meri choot ko chod rahi thi, mere liye ye bahut accha time tha ki mein eksaath aage se aur piche chud rahi thi, dard to ho raha tha par sukh usse jyada mil raha tha mein masti mein uuugggu aa a aur jor se aisa chilla rahi thi. Wo dono to meri jamkar chudai kar rahi thi, mein bhu pure masti mein thi, ab auny ruk gayi thi auntyne apana dildo bahar nikala aur khud dildo ko muh mein le ke bare pyar se chus rahi thi, mummy neb hi waisa hi kiya wo dono dildo ko chus rahi thi, mein to thak chuki thi par aunty ki choot dekhar meri thakan door bhag gayi aur mein aunty ki choot chusane lag gayi wo kamwasana se sihar uthi, aur mera sir choot par jor se dabane lag gayi, aaaaa uuuuuuu, maamaamammaammaam, akkkkk suck it fast neesha ruko mat mera pani nikal do aaaaaaaaaaaaaaaaa wo neesha tum bahut great ho choot ko bahut pyar se chusati hi aaj tak meri choot kisine bhi aise nahi chusi.

Mein bhi puri jeebh andar dalkar chus rahi thi, mujhe malum nahi tha ki mein bhi itani acchi choot chus sakati hoon aur mummy meri gaand ko chat rahi thi mummy ne gaand mein makkhan bhi dal diya tha aur kuch makkhan aunty ko bhi diya tha to aunty ne use apni choot par laga diya aur chusane ko kaha mein masti se sihar uthi aaa shakuntala aunty tumhari choot bhi kya gajab hai wwwowowowwowowoowowow uhggggggggg. Mein ne aunty se kaha ki aunty ab tum dono ne mujhe jeebhakar ke chod liya ab mujhe aap dono ko chodana hai Ye part kais laga mujhe mail jaroor kare , aap logo ne meri pahali story ko bahut pasand kiya aur der sare reply mujhe mil gaye. Ab mein meri story ka 3rd part jaldi hi aap logo ke samane pesh karun ab aunty aur mummy ki chudai aap 3rd part mein padhana to ready for 3rd part mail m



Reblog this post [with Zemanta]